Zboží začínající kódem položky 67_ xxxxxxxx
1.Doručení domů -
zásilková služba Toptrans, GEIS, Česká pošta nebo PPLO sprint
2.Osobní odběr zdarma na adrese: Ostravská 843, Sviadnov.
3.Platby je možné realizovat hotově při doručení zboží, bankovním převodem nebo na splátky
ceny dopravy:
0 až 1000,-Kč dobírka 149,-Kč, bankovní převod 99,-Kč
1001 až 2000,-Kč dobírka 249,-Kč, bankovní převod 199,-Kč
2001 až 10000.-Kč dobírka 349,-Kč, bankovní převod 299,-Kč
10001 až 20000,-Kč dobírka 249,-Kč, bankvoní převod 199,-Kč
nad 20000 ,-Kč dobírka 50,-Kč, bankopvní přževod - zdarma
Zboží začínající kódem položky 77_ xxxxxxxx1.Doručení
domů - zásilková služba FOFR cena při hmotnosti do 50 kg je 350,-Kč,
cena při hmotnosti nad 50 kg je 720,-Kč sleva 50,-Kč z ceny dopravy při
platbě bankovním převodem předem.
2.Osobní odběr za poplatek 50,-Kč na adrese: Ostravská 843, Sviadnov. Termín odběru bude sjednán telefonicky operátorkou.
3.Platby je možné realizovat hotově při doručení zboží, bankovním převodem nebo na splátky
ČESKÁ POŠTA – obchodní balík; moderní, rychlá a spolehlivá přeprava zboží do hmotnosti 30 kg s garantovanou dobou dodání
Česká
pošta dodá obchodní balík v rámci České republiky následující pracovní
den po odeslání zásilky (po dni podání na poště). Aktuální informace o
pohybu zásilky (podle podacího čísla) získáte na bezplatné infolince
České pošty 800 177 889 nebo na jejích webových stránkách
www.ceskaposta.cz službou Track&Trace.
Informace k doručení zásilky
Nezastihne-li Vás doručovatel při doručování zásilky na uvedené adrese, upozorní Vás Výzvou na uložení zásilky na poště.
Výzva, kterou naleznete v poštovní schránce, obsahuje i kontaktní informace (telefon) na poštu, kde máte zásilku uloženu.
Uloženou zásilku si můžete osobně vyzvednout nebo můžete požádat o
opakované doručení zásilky běžnou doručovací pochůzkou na určitý den.
Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odeslána zpět odesílateli.
Již uloženou zásilku si můžete nechat přeposlat na jinou adresu nebo poštu v okolí.
V rámci služby „Dosílka“ si můžete nechat přeposílat všechny Vaše zásilky na jinou adresu.
Můžete si prodloužit úložní dobu pro vyzvednutí zásilky.
(
www.ceskaposta.cz)
DPD CLASSIC – Private, moderní alternativa doručování balíků
Služba
DPD CLASSIC přináší nejekonomičtější a nejkomplexnější řešení pro
vnitrostátní přepravu zásilek do 50 kg. Služba zahrnuje standardní dobu
doručení do druhého dne, pojištění do výše 50 000 Kč, online potvrzení o
doručení zásilky a sledování jejího stavu na www.dpd.cz a až tři pokusy
o doručení, není-li adresát zastižen.
Informace k doručení zásilky
Jeden pracovní den před samotným doručením vašeho zboží obdržíte SMS a
email s detailními informacemi o zásilce - číslo zásilky, termín
doručení a výše dobírky (pokud se jedná o dobírkovou zásilku).
Předpokládaný čas doručení si můžete zjistit online na www.dpd.cz.
Stačí pouze znát číslo zásilky, které jste obdrželi v SMS nebo emailu.
V den doručení Vás kurýr bude telefonicky informovat o případných změnách nebo o upřesnění času doručení zásilky.
Pokud vás kurýr nezastihne na uvedené adrese, zanechá na místě v
poštovní schránce oznámenku o neúspěšném pokusu o doručení, tato
informace vám také bude zaslána e-mailem.
Další pokus o doručení proběhne automaticky následující pracovní den na stejné adrese.
Pokud si tento termín nebo adresu přejete změnit, můžete tak učinit
velice jednoduchým způsobem na www.chcisvujbalik.cz, stačí pouze znát
číslo Oznámení o neúspěšném pokusu o doručení a PSČ místa doručení.
V případě, že neznáte číslo Oznámení, kontaktujte Zákaznický servis DPD na 841 700 700.
Při převzetí zásilky je potřeba zásilku zkontrolovat zda není nějak
poškozená. V případě poškození sepsat s přepravní společností Zápis o
škodě a tuto skutečnost ohlásit na zákaznické centrum.
V
případě že je poškození zjištěno až po převzetí zásilky, je nezbytně
nutné o této skutečnosti informovat zákaznické centrum, nejpozději do 2
pracovních dnů ode dne doručení zásilky.
Zásilka musí
splňovat maximální povolené parametry: max. hmotnost 30 kg, nejdelší
strana zásilky 175 cm, obvodová délka 300 cm (délka nejdelší strany + 2x
šířka + 2x výška).
(
www.dpd.cz)
PPL – doprava na soukromou adresu
PPL
je jedním z předních poskytovatelů služeb v oblasti expresní přepravy
pro firmy a podnikatele. Specializací je balíková přeprava po ČR a
Evropě, v rámci ČR doručování zásilek na soukromé adresy a také
vnitrostátní paletová přeprava.
Každá zásilka je opatřena
čárovým kódem a díky několika skenům v průběhu přepravy jsou zásilky pod
neustálou kontrolou. Cestu zásilky lze sledovat pomocí systému Tracing
and Tracking na internetu a mobilním telefonu. Zákazníkům jsou zároveň
posílány statistické výstupy se stavem jednotlivých zakázek včetně
vyhodnocení kvality doručení.
Informace k doručení zásilky
Služba je určena pro celostátní expresní přepravu balíkových zásilek na soukromé adresy.
Řidič před doručením kontaktuje příjemce tak, aby došlo k souladu potřeb obou subjektů.
Maximální hmotnost zásilky je 50 kg.
Maximální délka zásilky (nejdelší strana) je 200 cm a zároveň součet obvodu a délky zásilky činí maximálně 300 cm.
Standardní termín doručení je následující pracovní den po přijetí zásilky od 8 do 18 hod.
Ve vybraných lokalitách je možnost výběru z denního (8 – 18 hod.) nebo
večerního doručení (17 - 21 hod.), večerní doručení je omezené (viz
www.ppl.cz).
Pojištění do hodnoty 50 000 Kč je v ceně přepravného.
Doručení zásilky je možné na na libovolnou adresu.
Možnost zaslat zásilku na dobírku nebo kombinovat s produktem
„Dokumenty zpět“ (veškeré dokumenty, které musí být podepsány příjemcem a
následně zaslané na adresu zasílatele, např. pro smlouvy).
Je možné inkaso dobírky (platební kartou nebo v hotovosti).
(
www.ppl.cz)